1.februára tohto roku som navštívil predajné miesto firmy Orange, pretože mi končila „akcia“ a chcel som si vybrať nový telefón. Okolo 11tej som sa informoval u slečny za pultom, či majú v predajni model o ktorý mám záujem. Odpoveď bola, že bohužiaľ nie, ale môžem spísať objednávku. Bol čas obeda a ja som sa teda šiel najesť, aby som sa okolo 14tej do predajne vrátil. Ani nie po pol hodinke strávenej v rade zákazníkov, som už sedel u ďalšej slečny. Spýtala sa, aké mám prianie. Odpovedal som , že som si prišiel po ten a ten nový telefón. Slečna kamsi odišla a keď sa vrátila, oznámila mi že tento telefón už nemajú. Ja som jej povedal, že viem veď som sa bol pred 3 hodinami opýtať a odpoveď bola nie. Na to odpovedala, že to asi ťažko, lebo ona predala posledný pred 5 minútami...
Spísali sme objednávku. Po štyroch dňoch ma kontaktovali, že si môžem prísť po telefón. Keďže som bol mimo mesta, prišiel som si preň po týždni. Telefón však nemali ! Prečo? Vraj im prišli telefóny bez záručných listov. (výhovorka hodná takejto firmy, najmä ak som si všimol že záručák je len kus papiera, kde je výrobné číslo atď. dopísané rukou...) Pán bol však natoľko ochotný, že obtelefonoval ostatné pobočky v meste a poslal ma do ďalšej, kde telefón mali.
Po polhodinke čakania som konečne dostal svoj vytúžený telefón. Aj to len preto, aby mi ho v sobotu ukradli ! V pondelok som teda opäť trávil napríjemnú hodinu a pol čakaním na novú kartu, ktorú mi vystavili za 5 minút.
Profesionalita troch zamestnancov tejto firmy ma núti k úvaham:
Prečo sa stála firma Orange najlepšou na Slovensku ?
Prečo majú jej zamestnanci najvyššie mzdy na Slovensku ?