reklama

Orange je najlepší?

O „profesionalite“ tejto firmy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

1.februára tohto roku som navštívil predajné miesto firmy Orange, pretože mi končila „akcia“ a chcel som si vybrať nový telefón. Okolo 11tej som sa informoval u slečny za pultom, či majú v predajni model o ktorý mám záujem. Odpoveď bola, že bohužiaľ nie, ale môžem spísať objednávku. Bol čas obeda a ja som sa teda šiel najesť, aby som sa okolo 14tej do predajne vrátil. Ani nie po pol hodinke strávenej v rade zákazníkov, som už sedel u ďalšej slečny. Spýtala sa, aké mám prianie. Odpovedal som , že som si prišiel po ten a ten nový telefón. Slečna kamsi odišla a keď sa vrátila, oznámila mi že tento telefón už nemajú. Ja som jej povedal, že viem veď som sa bol pred 3 hodinami opýtať a odpoveď bola nie. Na to odpovedala, že to asi ťažko, lebo ona predala posledný pred 5 minútami...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spísali sme objednávku. Po štyroch dňoch ma kontaktovali, že si môžem prísť po telefón. Keďže som bol mimo mesta, prišiel som si preň po týždni. Telefón však nemali ! Prečo? Vraj im prišli telefóny bez záručných listov. (výhovorka hodná takejto firmy, najmä ak som si všimol že záručák je len kus papiera, kde je výrobné číslo atď. dopísané rukou...) Pán bol však natoľko ochotný, že obtelefonoval ostatné pobočky v meste a poslal ma do ďalšej, kde telefón mali.

Po polhodinke čakania som konečne dostal svoj vytúžený telefón. Aj to len preto, aby mi ho v sobotu ukradli ! V pondelok som teda opäť trávil napríjemnú hodinu a pol čakaním na novú kartu, ktorú mi vystavili za 5 minút.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Profesionalita troch zamestnancov tejto firmy ma núti k úvaham:
Prečo sa stála firma Orange najlepšou na Slovensku ?
Prečo majú jej zamestnanci najvyššie mzdy na Slovensku ?

Peter Škripko

Peter Škripko

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Gastronómia je mojou láskou a chlebíčkom každodenným... Zoznam autorových rubrík:  Dobré jedláDobré reštaurácieDobré reštaurácie - hodnotenieDobrí hostiaDobré pitieKam cestovaťMeníčkaKlub priateľov vínaOsobnostiFotoCinefilSúkromnéSúkromné - fotomesačníček

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu