reklama

Marec

Súkromný Denník, či Mesačník s foto, nezverejňovaný na hlavnej stránke blogov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Marec bol poznamenaný prítomnosťou Paulínky v Košiciach.

Obrázok blogu

10.03.2005 Koncert Hanky Hegerovej bol výborný, aj keď v prvej tretine som mal pocit, že síl už nie je ako za mladi. Nakoniec zlyhali len všetci ktorým som ponúkol robiť mi spoločnosť a tak sa v kresle vedľa mňa ocitla mamka, čo bolo skvelé. Na počudovanie som na koncerte nestretol veľa známych, ale servírky z Madridu som tam rozhodne nečakal.(narazil na môj blog keď hľadali cez Google info o Hegerke :) ) Fotiť z lóže z druhého poschodia nie je nic moc...Po koncerte sme skončili v Madride.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

12.03.2005 Sťahovanie Anetkomirkovcov Na túto akciu sme sa tešili hádam už od novembra, len Mirko nás stále naťahoval. Nakoniec sa mu však s Anetkou podarilo dokončiť rekonštrukciu bytu na Terase do plánovaného príchodu Natálky. Akcia to bola podarená. Kolaudovať prišla aj Katka a Paulínka. Pivka, výberového vínka, balkónu - chladničky, dobrej nálady a smiechu bolo dostatok - nových susedov sme otestovali. Keď sa zvečerilo, checkli sme okolie. Zaujímavých podnikov tam teda majú dosť.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

23.03.2005 Oslava paulíninho RNDr. a rozlúčka Z Madridu do zavretého Cactusu a potom do "Kúpeľne", alebo sa ten posledný podnik volal Otvorené? Každopádne v Koloseu človek objaví poriadne pajzle s najšpinavejšími hajzlami, kde ženy napádajú mierumilovného Ocsiho. Ešte že sme sa nedostali "Ku feťákom"...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

24.03.2005 Pivo zadarmo. Gabi - čašník z Cactusu nám oznamuje, že odteraz je pivo zadarmo. Hurá, veď aj tak sme doteraz nič iné nepili.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

25.03.2005 Kolaudácia vstavaných skríň Firmy montujúce vstavané skrine nemajú medzi známymi dobré meno. Z odhodovaných štyroch hodín vo štvrtok boli 2 dni a to do toho ešte prišiel Veľký piatok. Mirko s Anetkou však neskrývali radosť z takmer dokončeného hniezdočka. Na bielu sobotu ale Mirko tak skoro nezabudne, vraj bol biely ako stena...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

26.03.2005 Baška prvý krát na kolotoči. Doobedu sme boli na Aničke. Tak sa jej páčilo, že bol veľký problém ísť domov. Vrátila sa s plačom asi 200 metrov a kašlala na to že na ňu aj s mamou kričím. Keď som ju dobehol, hodila sa o zem, čo som videl prvý krát a vyľakalo ma to. Poobede na kolotočoch sa tvárila ako hrdinka, ale z jej výrazu sa dal vyčítať rešpekt najmä pred reťazovkou. V pondelok sme boli ešte na ďalších kolotočoch. To už bol problém ju stamadiaľ dostať...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

26.03.2005 Večerná sobota v Cactuse

Peter Škripko

Peter Škripko

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Gastronómia je mojou láskou a chlebíčkom každodenným... Zoznam autorových rubrík:  Dobré jedláDobré reštaurácieDobré reštaurácie - hodnotenieDobrí hostiaDobré pitieKam cestovaťMeníčkaKlub priateľov vínaOsobnostiFotoCinefilSúkromnéSúkromné - fotomesačníček

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu