reklama

Desatoro barmana - po mojom

S desatoro barmana som sa stretol viac krát v rôznych obmenách. Toto je mojich desať najdôležitejších zásad, ktoré sa väčšinou nedodržujú, lebo sa o nich nevie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

1. Kvalita coctailu je rovná kvalite najmenej kvalitnej zložky ktorú som použil, preto používam menej kvalitné suroviny iba vo výnimočných prípadoch

2. Do pohára na vysokej stopke nikdy nedávam ľad, najmä nie do kokteilky. Ak si hosť objedná Vermút on the rocks, nalejem ho do old-fashioned glass, ako aj iné nápoje

3. Do mixéra nikdy nedám kocky ľadu, vždy iba drť

4. Keď si hosť objedná veľké preso, ponúknem mu vždy espresso a horúcu vodu, s vysvetlením prečo mu chcem to najlepšie

5. Coctailom uznaným IBA nikdy nemením názvy, pomery a neneahradzujem jednotlivé zložky

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

6. Do Campari nikdy nepridám citrón

7. Ku coctailu s ovocnou ozdbou vždy pridám aj kokteilovú servítku

8. Koňak a brandy nezohrievam. Podávam ho v módnych tulipánovitých pohárikoch na stopke. Kategórie VS, prípadne aj vyššie ak si to hosť želá, podávam s ľadom

9. Mám stále napamäti, že hosť je pozorný divák a ja som veľký herec

10. Komunikácia je základ obojstrannej spokojnosti, preto sa snažím dodržiavať všetkých desatoro až po predchádzajúcej konzultácii s hosťom

Peter Škripko

Peter Škripko

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Gastronómia je mojou láskou a chlebíčkom každodenným... Zoznam autorových rubrík:  Dobré jedláDobré reštaurácieDobré reštaurácie - hodnotenieDobrí hostiaDobré pitieKam cestovaťMeníčkaKlub priateľov vínaOsobnostiFotoCinefilSúkromnéSúkromné - fotomesačníček

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu